Pagina's

woensdag 5 augustus 2020

Summer dress

Het zijn warme dagen, dus daar hoort een (nieuw) zomerkleedje bij. Mijn oog viel al even geleden op een kleedje (model 2016) uit de My Image Zomer 2020. Het patroon lag hier al een hele tijd getekend klaar. Even later botste ik dan nog op het (voor mij) perfecte stofje voor dit kleedje. Deze stof is licht, kreukvrij en er zit een lichte glans op. Ik nam maat 36 over en moest geen enkele aanpassing doen. Het kleedje zit mij perfect. Wel maakte ik het kleedje iets korter en liet ik de split achterwege. Wat vinden jullie ervan?






5 opmerkingen:

  1. Ideaal voor deze dagen , en de kleur staat je heel goed .

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ga vanavond dat boekje kopen (als het nog in mijn stoffenwinkel is, tenminste).
    Super leuk kleedje.
    Het voorgaande geeltje ook !

    Ik vind je blog super; je maakt mooie dingen, een goede inspiratie voor mij !

    Noël

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke lekker luchtige jurk! Ik sluit mij bij de vorige (noel) aan, je hebt een leuke inspirerende blog! groet, Lucie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Noël,
    Heb je de voor- en rugpanden doorgeknipt om het klokkend effect te krijgen ?
    Volges de foto loopt de stoftekening mooi door.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oh leuk zeg! ideaal kleedje voor de warme dagen die we gehad hebben

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! Tot gauw...
Groetjes van ons!