Pagina's

zondag 24 mei 2020

Jack + pants + t shirt = new outfit

Ik naaide een volledige outfit voor mijzelf. Er stak heel wat tijd en moeite in, maar ik ben blij met het eindresultaat. Deze outfit is echt iets voor mij, ik weet nu al dat ik deze veel zal dragen.
Het vestje is de Blossom jack uit La Maison Victor (editie maart/april 2015). De stof (scuba crêpe) kocht ik op het stoffenspektakel.
Voor de t shirt gebruikte ik ook een patroon uit La Maison Victor: nl; Odette. Het patroon kan je hier gratis downloaden. Deze t shirt is in een wip klaar, ideaal! Het goudachtige stofje scoorde ik op de markt in Maastricht.
Tenslotte de broek. Dit is een patroon (model 2) uit de Knipmode van maart 2018, een iets wijder model. Ik maakte de broek een heel stuk korter dan het oorspronkelijke patroon. Ik nam maat 34 over, maar deze heb ik nog een heel stuk moeten versmallen. Dit komt waarschijnlijk ook omdat ik koos voor een rekbare stof (scuba crêpe), ook deze kocht ik op de markt in Maastricht.
Voila, helemaal in het nieuw. Perfect voor een frisse dag zoals vandaag.






3 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie! Tot gauw...
Groetjes van ons!