Pagina's

zondag 14 april 2019

Sewing for teens

Heerlijk toch, als je tienerdochter vraagt om nog eens iets te naaien voor haar. Ze zag in de winkel een leuk rokje. Maar jammergenoeg bleek het rokje voor haar veel te kort. Dus keek ze eens lief naar mij. Voor dit rokje gebruikte ik als basis het patroon van het Mona-rokje. Ik liet de rondingen achterwege en verlengde de rok een beetje en de tailleband maakte ik een stuk breder. Ook voegde ik zakjes toe aan het patroon, altijd handig. En het resultaat is helemaal zoals zij het in gedachte had. Oef, missie geslaagd.


5 opmerkingen:

  1. Oh zo tof met die regenboogstreepjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tienernaaien, zo tof, maar ook een verkorting van mijn leven. Al die veranderende lichaamsdelen! Gelukkig heb ik dochters die nog steeds fan zijn van mijn hobby. En zo moet een mens af en toe eens wat extra moeite doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is een heel leuk rokje geworden en mooi die bies met regenboog strepen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk geworden! Moet ik aan Yana laten zijn ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! Tot gauw...
Groetjes van ons!