Pagina's

vrijdag 13 oktober 2017

Mijn fluffy gilet in 't zachtste stofje ooit...

Ik geef eerlijk toe, het idee zag ik bij haar. Ik vroeg netjes of ik ook zo eentje mocht naaien, gelukkig mocht dat ;) . Ik verlengde mijn Jackie patroon een kleine 15-tal centimeters en ging aan de slag met het zachtste stofje ooit in de mooiste herfstkleuren (grijs, oker en oranje). Vandaag droeg ik hem als vest/jas en in de winter draag ik hem gewoon onder mijn jas. Ik voel 't, deze gaat veel gedragen worden. Echt iets voor mij ;) .

Patroon: Jackie - Mona van La Maison Victor (verlengd)





11 opmerkingen:

  1. Ooh, die ziet er echt zalig zacht uit !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oooh die ziet er echt leuk uit, nu moet ik toch ook vragen of ik het een beetje mag kopiëren in een ander stofje? want die lengte ziet er mij ook heel leuk uit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nathalie van Hoof14 oktober 2017 om 08:05

    Die is echt heel mooi, als het mag kopieer ik hem helemaal zoals hij is. Wel een vraagje is de jackie en mona hetzelfde patroon? En hoe vallen ze van maat? Voering heb je niet gebruikt denk ik he? Hoeveel stof heb je ongeveer nodig?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Is idd hetzelfde patroon. Tailleert normaal, zeker niet groot.
      Geen voering en ik kreeg deze uit 1m70

      Verwijderen
  4. Deze ziet er erg comfy uit. Mooi stofje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg mooi! Ga je zeker heel veel plezier aan hebben deze herfst/winter.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo zalig zacht die zou ik ook veel dragen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ga je zeker heel veel plezier aan hebben deze herfst/winter.


    ทางบ้าน

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! Tot gauw...
Groetjes van ons!