Pagina's

woensdag 18 januari 2017

Een Lora

Al heel vaak zag ik de Lora passeren in Blogland en ik ben wel fan van dit model. Het werd dus de hoogste tijd om een exemplaar voor mij te naaien. En nu ben ik nog meer fan, want de jurk is zalig om te dragen. Ik nam mijn eigen confectiemaat over en deze zit mij perfect. Niets maar dan ook niets moeten aanpassen aan het patroon. Wel verlengde ik de mouwen een heel stuk en de rits in MR liet ik achterwege. Het stofje scoorde ik op de markt in Maastricht.
 Patroon: Lora - LaMaisonVictor (sept - okt. 2015)
 Stof: markt Maastricht






22 opmerkingen:

  1. Deze Lora is zo mooi! Ik twijfelde nog of ik het zou maken, maar nu ben ik zeker overtuigd! Is dit een tricot stofje?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, een stevige tricot met een beetje rek in. Lijkt op punta di roma.

      Verwijderen
  2. Ohhh, zo mooi zeg! Super gemaakt! Kan zo in de boekjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo'n mooi stofje, zo'n mooie Lora ! En wat een mooie eerste foto !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk jurkje. Hij staat je heel mooi! Leuk gecombineerd met de zwarte schoentjes.
    Dit modelletje ga ik onthouden. Is er ook wel één voor mij ;-).
    Ilse (by-ik.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. woow! Staat je alweer top! echt een mooie veelzijdige jurk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Waw, ik zie zoveel mooie Lora's de laatste tijd! Deze van jou zit je als gegoten!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een jurk die je ongelooflijk mooi staat qua model, pasvorm en stof! Top!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi ! Ik heb hem vorig jaar voor mij proberen te maken, maar ik krijg de schouders niet goed. Ik vind de mouwkop bizar en krijg het absoluut niet naar mijn zin.... Dus ligt die daar maar te liggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi, en wauw; hoe vaak gebeurt het dat het direct goed zit zonder aanpassingen.. zeldzaam toch?!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een pareltje! Je staat echt prachtig met dat kleedje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi jurk. De stof in combi met dat patroon: perfect.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een heel mooi resultaat. Die stof komt helemaal tot zijn recht in dat patroon, of het modelletje bij jou. Hoe dan ook, het staat je supergoed.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! Tot gauw...
Groetjes van ons!