Pagina's

vrijdag 19 augustus 2016

Donna blouse

De Donna blouse zag ik al veelvuldig passeren in blogland en las ook her en der dat dit patroon vrij ruim valt. Ik besloot dus maat 34 over te nemen en veranderde niets aan het patroon. En deze zit perfect voor mij. De flapjes aan de mouwen liet ik wel achterwege. Ik werkte de armuitsnijdingen biasgewijs af. Het naaipatroon van de Donna bouse kan je terug vinden in de La Maison Victor van mei/juni 2016. Het stofje is een (goedkoop) lapje dat ik kocht op het stoffencircus.








19 opmerkingen:

  1. Héél mooi ! Ik moet misschien ook eens een nieuwtje maken voor mij, maar ook wat smaller (kleinere maat dus !)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Reacties
    1. Neen, is dunner dan katoen. Zou niet weten welke kwaliteit...

      Verwijderen
    2. misschien viscose? valt heel soepel en zacht. In elk geval staat het bloesje je perfect! een leukerdje!

      Verwijderen
  3. Super mooi op jeans ...toppie koopje de stof

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi bloesje.welk een maat heb je anders?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi bloesje.welk een maat heb je anders?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi! Wat sta je goed met die kleur en die blouse zit perfect hé!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ah :) net de inspiratie die ik nodig had voor een patroon
    heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi! Ik vind het zelfs mooier zonder die flapjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo mooi en ook wel een beetje confronterend, zoals elk jaar opnieuw dacht ik weer heel wat naaisels te produceren in mijn 'lang' verlof en zou de Donna blouse er zeker van komen (ik kreeg zelfs het al uitgetekende patroon van een naaivriendin) ... niet dus ... maar wel een heel leuke vakantie gehad en dat is wat telt hé!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hier al lang getwijfeld! Vond hem niet echt flatterend. Maar nu ik deze versie zie komt hij toch op de to sew lijst! 😀

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zo mooi en zomers! Hopelijk kunnen we nog wat genieten ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! Tot gauw...
Groetjes van ons!