Pagina's

vrijdag 18 april 2014

In de prijzen gevallen...

Een tiental dagen geleden won ik een give away bij BelleLien: het patroon van de Julia Sweater van Compagnie M. en daarbovenop nog eens drie kleurtjes uni tricot van Lillestof en een super leuke snorren-knoop uit de webshop van BelleLien. Dat ik content was, moet ik er zeker niet bij vermelden...
Het kriebelde om er meteen aan te beginnen, want dit is echt iets voor Yane! Zeker na het zien van haar geslaagde versie in de effen kleuren. Eenvoud op zijn mooist!

De tricots zijn echt prachtig, zo mooi (fel) van kleur en heerlijk om mee te werken. Die ga ik zeker ook eens bestellen, ideaal voor pyjamabroekjes en het afwerken van boorden.


Bij het opmeten van Yane (8 jaar) haar maten kwam ik uit op een maatje 7 jaar. Ik twijfelde even om toch niet een maat groter te maken voor haar. Al maar goed dat ik dit uiteindelijk toch niet deed. Want zoals je kan zien, past deze haar perfect. Wat ik wel deed is het bloesje en de mouwen een 2 tal cm verlengen. Weeral een patroon van Compagnie M. waarover ik in de wolken ben! 



En handig zo een buidelzak! Yane is in de wolken met haar nieuwe sweater en ik weet heel zeker dat deze vaak uit de kast zal komen. Dus een dikke dankjewel aan Kathleen van BelleLien en Marte van Compagnie M., ook namens Yane!



22 opmerkingen:

  1. Zo leuk zeg! Toffe kleuren! En die Yane is ook maar een smalletje he, en zo een lange benen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooie sweater!! En hou je maar klaarvoor een nieuw patroontje van Conpagnie M. (De lotta dress, ik heb het net getest en goedgekeurd...)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi! Ik vind het prachtig in de effen kleurtjes! Knappe Yane

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Maar schoon en inderdaad wat een levendige kleuren seg!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow hij is heel tof! Had het patroon ook al eens voorbij zien komen in de link die je laat zien. Erg mooi modelletje zeg :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ooh, dit is een hele mooi! superkleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. supermooi gemaakt zeg!! het patroon ziet er ook leuk uit en toffe stofjes... combinatie van geluk & talent

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel knap en elk detail klopt alweer! Gij kunt er iets van hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super leuk! Ik blijf het truitje toch echt wel het mooiste vinden voor grotere kindjes, dus de grote mensenmaten komen er zeker nog aan. Bij mij is het mijn lievelingen t-shirt geworden: wassen, dragen, wassen, dragen. Volgens mij denken er heel veel mensen dat ik maar een paar t-shirts heb! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, echt een mooi patroon voor de iets grotere meisjes! oh, leuk, ook een volwassenversie, dat wist ik nog niet...! Super!

      Verwijderen
  10. Heel erg mooi en perfect passend bij je dochter! :-) Ik ben ook een zware fan van compagnie m. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk om nu ook de andere foto's te zien! Héél mooi geworden!
    Ik ga je linkje delen ;-)

    @Marte: Ik denk dat velen dat nu ook denken over Lien haar outfit want ze draagt ofwel een Julia bij kouder weer of een Mara bij warmer weer :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  12. dat ziet er ook gemakkelijk uit om te dragen, heel comfortabel. Mooi gemaakt. die Jane is echt een geluks kindje hé. Zo een mama die dat allemaal kan.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi gedaan en die felle kleurtjes staan je dochter perfect. Mooi modelletje ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Waw!! Knap gemaakt voor een stralende dochter!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Zo tof en zeker met die kleuren!!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! Tot gauw...
Groetjes van ons!