Pagina's

zondag 7 juli 2013

Mijn vakantiegevoel #1

Deze eerste vakantieweek was er eentje van genieten en heerlijk ontspannen. Yane had echt nood aan vakantie: lekker uitslapen, alles op het gemakje,... De twee eerste dagen gingen wij naar de Efteling, maar de rest van de week waren wij voornamelijk thuis te vinden (en Yane vooral in haar zwembadje)...



 Maar er werden ook lekkere ijsjes gesmuld...


En koekjes gebakken...


Ja, ik ben of wij zijn al helemaal in vakantiestemming 
en ook dit jaar doen wij weer mee met 'Mijn vakantiegevoel'.
 Mijn vakantiegevoel is een initiatief van MaMarina
Meer vakantiegevoel bij: een huis in de straat, Mademoiselle Adinda


14 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijke foto's! Het moet vast en zeker vakantie zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk zo in het zwembad! Absoluut vakantiegevoel!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zag er zeer ontspannend uit!!Zalig genieten!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een heerlijke ijsjes! Alvast een geslaagde eerste week met zo'n mooi weer kan dat niet anders natuurlijk ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Water, ijsjes en koekjes toe, ... lang leve de vakantie :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Tof he! Wat heeft ne mens nog meer nodig? ???

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wat een heerlijke foto's! En helemaal als ik dat heldere water in het zwembad zie... Krijg ook zin om een duikje te nemen! Maar ja... moet werken... haha ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie foto's! Vooral die tweede, zo schattig :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik kom nog steeds graag eens zien op uw blog en iedere keer sta ik versteld van al die mooie kleedjes, rokjes, enz. die je zo prachtig kunt maken. Ik zou echt niet weten hoe ik eraan moet beginnen. Je dochter mag echt fier zijn met zo een handig mama.
    Zonnige groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een heerlijke eerste week! Dat er nog veel mogen volgen.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! Tot gauw...
Groetjes van ons!