Pagina's

woensdag 11 april 2012

Naar het circus

Ik zei het vorige keer al, dat het een vakantie-traditie is. Want ook deze vakantie spraken wij weer af met Mira, Timo en Yana. De oospronkelijke planning was om naar een binnenspeeltuin te gaan, maar toen kwam Mira met een geweldig idee op de proppen: een uitstapje naar circus Barones in Hasselt. Wat een spektakel: artiesten, dieren, clowns,... een schitterende voorstelling voor klein en groot van maar liefs twee uren. Een geslaagd uitje! Mercikes, wij kijken alweer uit naar ons volgend uitstapje (hoeveel keertjes slapen nog....)



16 opmerkingen:

  1. Het was inderdaad weer een super leuke uitstap! We hebben er van genoten!! En jij merci voor het trekken van de foto's ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, circus! Wat een geweldige uitstap! Leuk zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tof! En goeie foto's want het is niet zo gemakkelijk om in het donker van zo ver foto's te nemen van bewegende mensen. Dat was weeral plezant!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh mijn 2 meisjes zijn vorige week ook geweest ^_^
    Ze vonden het héél spectaculair en de oudste spreekt er nog over. En ook zij wil nog eens terug =P

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tof zeg! Circus: da's pas geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik zei het ook al tegen Mira, echt zalig zo'n uitstap naar het circus, deed ik ook altijd al heel graag als kind !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. duurde het niet te lang voor de kinderen ?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik denk dat Yana 't niet erg vond dat 't gedaan was.
      Voor Timo en Yane zeker niet te lang (er was ook een kleine pauze voorzien).
      Ik vond het ook echt wel een mooi(e) circus en voorstelling. Wij zijn nog al naar het circus geweest, maar dit was veeel mooier!

      Verwijderen
  8. Leuke foto s... mooie herinneringen voor later!
    Marina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. dat lijkt mij inderdaad een mooi uitje.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een super idee van jullie. Het ziet er super gezellig uit.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! Tot gauw...
Groetjes van ons!