Pagina's

vrijdag 9 april 2010

Kaatje komt spelen...


Voormiddag ben ik (voor de laatste keer) naar het sportkamp geweest en ik heb er mij weer super geamuseerd. De volgende vakantie wil ik zeker nog eens terug gaan...
Namiddag is Kaatje dan thuis komen spelen. Joepie!
Ik was tot 12 uur naar het sportkamp geweest en Kaatje kwam tegen 13 uur. Maar ik heb het op die tijd gepresteerd om toch wel een keer of 10 aan mama te vragen wanneer Kaatje nu eidenlijk zou komen...
We hebben gespeeld met de knikkerbaan, de barbies en de pony's. Maar het grootste deel van de namiddag hebben we samen met Kobe buiten gespeeld...
Tussendoor hebben we wafeltjes gesmikkeld, die hadden wij versierd met slagroom, confetti, smarties en chocolade schilfers. Hmmmm... lekker hoor!
's Avonds was ik stikop, al om 19u30 lag ik na een doucke in mijn bedje. Kaatje, ik heb me weer super geamuseerd met jou! Tot gauw!

En morgen? Morgen komen er weer vriendjes spelen... Joepie!!!



1 opmerking:

  1. Hallo Yane,
    ik heb me ook zo goed geamuseerd, en was ook enorm moe 's avonds. Dankjewel dat ik weer mocht komen spelen. Van de wafels, daar wist mama niks van, maar op de foto's te zien, zien die er enorm lekker uit, hè!
    Oh ja: en uw nieuwe banner is SUPER!!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! Tot gauw...
Groetjes van ons!