Pagina's

vrijdag 11 september 2009

Disneyland Parijs

Jullie wisten het al of jullie wisten het nog niet?
Maar ik ben gisteren en eergisteren naar Disneyland Parijs geweest (met onze gewonnen tickets van de Carrefour actie). Kaatje, Els en mijn mama gingen ook mee. Het was echt super, fantastisch (maar ook erg vermoeiend)! Alles is perfekt verlopen: een goed hotel, mooi weer, niet al te druk (als was de donderdag beduidend drukker dan de woensdag) en fijn gezelschap. Ook de autorit is vlotjes verlopen. In het heen rijden hebben we er 5 uren over gedaan. Maar Kaatje en ikke hebben ons voorbeeldig gedragen in de auto. Het meenemen van de DVD-spelertjes was een schitterend idee (Bedankt t. Katrien en n. Jochen). De terugrit verliep wat vlotter... We hebben echt héél véél attracties gedaan. Onze favo was 'It's a small world', die hebben we dan ook 3 maal gedaan. We zijn 2 maal naar de parade gaan kijken. En we hebben 3 shows gezien (echt heel sjiek hoor). En dan nu: de fotootjes!

Ons hotel:



In Disneyland:



We zijn ook naar de 'Walt Disney Studios' geweest.





Ontmoetingen:



De Parade:
Wij zijn zowel de eerste dag als de tweede dag naar de parade gaan kijken. Maar de eerste heb ik gemist. Terwijl we aan 't wachten waren, heb ik mij gewoon plat op de stoep neer gelegd en in slaap gevallen...


Nieuwsgierig naar nog meer fotootjes en filmpjes? Ga dan HIER maar eens piepen!

2 opmerkingen:

  1. amai Katja,
    wat hebt gij die fotookes mooi gesorteerd seg...
    't was fijn, hè, en onze kindjes zijn toch braaf geweest, niet?

    Dankjewel om de foto's op te laden, heb nog niet de kans gehad om te gaan kijken, en zelf ga ik zeker proberen dit weekend nog mijn foto's op te laden, goed?

    Fijn weekend, hè!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtig hè
    denk dat die kleine oogjes niet wisten wat ze zagen
    en het weer nog eens fantastisch en de kids braaf dat is dan zeker geslaagd!

    toch fijn dat we even zo mee kunnen genieten
    kobe waande zich al helemaal ter plaatse

    kusje van je prins kobe
    en groetjes van carina

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! Tot gauw...
Groetjes van ons!