Pagina's

vrijdag 17 juli 2009

Midweekje Nederland

Ons (mid)weekje vakantie zit er alweer op. Maar het was echt heel fijn en het weer was super. Het vakantiehuisje was ook heel mooi. We hadden 2 badkamers en eentje met een bubbelbad en stoombad. Voor de rest was er alle luxe aanwezig: vaatwasser, haardroger, 2 TV's (en DVD), zonnebank,... En zelfs een speeltuintje vlak voor onze deur (in het vakantiepark lagen vele, kleine speeltuintjes vespreid tussen de verschillende huisjes). Voor de kindjes was er ook veel te doen: een binnen- en (hele grote) buitenspeeltuin, een binnen- en buitenzwembad, grote trampolines, kinderclub (maar daar ben ik niet naartoe geweest), mini-disco met Koos konijn,... Die mini-disco vond ik toch wel super: elke avond dansen met Koos konijn. Op dinsdag was Koos konijn jarig en was er een (kleine) kermis (en braderie). Mijn fietsje had ik ook meegenomen. Ik was teleurgesteld dat we vandaag alweer terug naar huis vertrokken. Van mij had het wat langer mogen duren... Mini-disco:


Op woensdag zijn we naar de Efteling geweest. We waren even na openingstijd al daar en pas om 20 uur (was open tot 21 uur) zijn we huiswaarts gekeerd. Een lange dag dus. Maar ik kon er maar niet genoeg van krijgen: nog één keer dit, nog één keer dat,... Maar we hebben dan ook echt alles minstens één keer gedaan: Carnival Festival, de schommelstoeltjes, het volk van Laaf, de Carrouselles, Fata Morgana, de rupsen, kinderspoor, de Oldtimer auto's, Monsieur Cannibale,... en natuurlijk het Sprookjesbos. We hadden er een beetje bang voor, maar de wachtijden vielen erg goed mee. Je kon overal vlotjes in, enkel bij de Droomvlucht een 30 min. wachten (maar dat was prachtig, 't wachten waard dus).

1 opmerking:

  1. Mooie foto's Yane, Het ziet er uit alsof je een hele toffe week achter de rug hebt. En wat kan kijk goed dansen seg!
    Wat een mooi vakantie park zeg, precies wel de moeite waard!!
    Maar ik ben wel heel blij dat je terug bent hoor, ik had je supergemist!!

    Groetjes en tot maandagmiddag
    Kaatje en haar maam

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! Tot gauw...
Groetjes van ons!