Pagina's

dinsdag 29 juli 2008

Zoo

Gisteren zijn we naar de zoo (Antwerpen) geweest en het was een succes. Hoewel het weer erg bewolkt was, zijn we toch maar vertrokken. Naarmate we Antwerpen naderden werd het weer maar grijzer en grijzer en natter en natter. Maar al snel klaarde de lucht open (oef) en was het zonnetje daar. We hebben onze auto even buiten het centrum geparkeerd en dan de tram genomen. Dat vond ik een hele belevenis, zeker omdat we door een lange tunnel reden...
We hebben héél véél dieren gezien. Maar het meeste succes hadden: de apen, de pinguins en de zeehonden. We zijn ook naar een show van zeehondjes gaan kijken. Ik ging er helemaal in op.
Na ons dierentuin-bezoekje, zijn we gaan shoppen op de Meir. Maar daar heb ik niks van geweten. Ik was KO en heb in mijn buggy een tuk gedaan van maar liefst ruim 2 uur! Op de terugweg nog gestopt bij Mc Donalds. Mijn dag kon niet meer stuk.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Tot gauw...
Groetjes van ons!