Pagina's

zondag 12 mei 2019

Over de Genova-blouse...

De Genova jurk (La Maison Victor mei - juni 2018) die naaide ik al eerder. Een eenvoudig patroon en toch met een touch vrouwelijkheid. Maar kleedjes dragen is niet altijd handig (op de fiets). Dus liet ik het rokdeel achterwegen, verlengde het bovenstuk een aantal centimeters en zo geschiedde de Genova- blouse. Omdat het stofje niet rekbaar is, voorzag ik twee splitjes in de zijnaad. Ideaal op een jeans en... op de fiets! Het stofje scoorde ik op de stoffenmarkt in Maastricht.






6 opmerkingen:

  1. Oh ja, supertof bloesje! Die Genova viel mij als jurk niet zo op, maar als blouse vind ik hem zo leuk dat ik die LMV nog eens ga opendoen denk ik :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik draag quasi al-tijd jurken op de fiets, ik trek me niet veel aan van handig of onhandig ;). Maar als bloes vind ik de Genova eigenlijk ook geweldig plezant ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi aangepast van jurk naar rok, top!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die is heel erg leuk geworden en ja vele malen praktischer dan een jurk leuk gedaan hoor.
    Fijn he als iet zo goed lukt

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! Tot gauw...
Groetjes van ons!