Pagina's

dinsdag 28 mei 2019

Een prachtige dag...

Afgelopen zondag deed Yane haar vormsel. Al in december gingen we in de winkel kijken voor een geschikte outfit voor haar dag. Maar ze wilde toch heel graag dat ik haar outfit zou naaien en ze wist heel goed wat ze wilde. Een simpel kleedje met een bomberjack. En zo kon de zoektocht naar geschikte stofjes en patronen beginnen.


De stofjes kocht ik online bij Driessen stoffen. Voor het kleedje gebruikte ik het patroon van het A-lijn kleedje van CoupCoup. Het patroon van de bomberjack komt uit de Ottobre (sorry, ik weet niet meer welke).





3 opmerkingen:

  1. Wat een grote dame al! Toch speciaal om de feestoufit voor deze speciale dag zelf te mogen maken. Ze straalt erin! (En wat een mooie kerk ook!)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Yane kon op zeker spelen, want ze zal ondertussen maar al te goed beseffen dat haar mama er een parel van zou maken! Zo leuk dat ze meteen wist wat ze wilde, hier was het uiteindelijk ook de dochter die de richtlijnen vast zette.
    Dikke proficiat en Yane en mama en papa! Jullie stralen. Een dagje om nog lang te herinneren!
    PS: Het bomberjasje van het vormsel van Lucia kwam ook uit een Ottobre, ik leende het patroon van een naaivriendin die het jaar voordien ook voor haar vormelinge een bomberjasje maakte! Misschien wel hetzelfde??

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige outfit voor zo'n mooie jongedame! Echt fantastisch gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! Tot gauw...
Groetjes van ons!