Pagina's

zondag 16 januari 2011

Speelgoedmuseum

Vandaag reden we richting Mechelen, voor een bezoekje aan het speelgoedmuseum. 
We hebben even getwijfeld om naar ginder te gaan (mama en papa dachten dat ik misschien wat te jong zou zijn voor deze uitstap). Maar dit was helemaal niet het geval. De speelgoedcollectie boeide jong en minder jong. Het was bovendien meer dan alleen maar kijken: verscheidene speelhoeken waar je vanalles kon uittesten, een druk op de knop en treinen, clowns en kermisattracties in miniatuur komen tot leven, het was ook leuk om eens te zien waar mama, papa, opa, oma,... vroeger mee speelden. Er was bovendien ook nog een tentoonstelling over treinen. Enthousiast huppelde ik van het één naar het andere...
Een geslaagde uitstap die we afsloten met een restaurant-bezoekje. En zo zit het weekend er weeral (veel te snel) op!



3 opmerkingen:

  1. Op ons Bokrijkabonnement stond het speelgoedmuseum ook maar had echt geen idee over hoe of wat. Dus merci voor 't uittesten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @ Mira: ik had er eerlijk gezegd een beetje bang voor. Maar ik had eerst eens gepolst naar ervaringen (op Facebook). En ik kreeg enkel maar pos. reakties. Dus hebben we 't er maar op gewaagd. Maar we hebben er geen minuut spijt van gehad. Het is eens iets anders!
    Tis wel een uur rijden... Maar we hebben er een daguitstapje van gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk idee om eens te doen.

    Groetjes, Heidi

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! Tot gauw...
Groetjes van ons!