Pagina's

maandag 10 januari 2011

Een extra dagje vakantie

Vannacht was ik een paar keer wakker geworden en had ik wat last van mijn buikje en diarree. 
Vanmorgen heeft papa dan maar zijn werkprogramma aangepast zodat ik lekker kon uitslapen tot (10u30!!!). En toen ik wakker werd, was er van het ziek-zijn in de verste verte niets meer te bespeuren. Ik was springlevend. Gelukkig!
Ik ben dan nog eventjes bij oma gebleven totdat mama terug was van het werk. En dan hebben wij (tant Sabine, mama en ikke) een uitstapje gedaan naar de Ikea! Leuk! Leuk! Leuk!
Vandaag was voor mij dus (onverwacht) een extra dagje vakantie!

4 opmerkingen:

  1. Leuk zo'n extra dagje vakantie! Gelukkig dat je gauw beter was!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @ Noa en Jutta: je ziet hoe snel 't kan gaan, uw postje werkte héél aanstekelijk!

    @ Mira: 't was een fijn uitstapje en zo onverwacht, maakt 't natuurlijk extra fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Naar de Ikea gaan is altijd leuk! En zeker als je dan niet naar school hoeft.

    Groetjes Heidi

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! Tot gauw...
Groetjes van ons!