Pagina's

woensdag 28 juli 2010

Wat een verrassing!

Ilary en Marie zijn mijn allerbeste (school)vriendinnetjes. Gisteren vertelde mama mij dat Marie vandaag zou komen spelen bij mijn thuis. Zooo blij dat ik was, niet te doen!!! Ik was door het dolle heen. Wat een verrassing! Wat een verrassing!
'Mama, echt waar!?!' 'Morgen al, nog maar 1 keer slapen?!?'; was mijn reaktie.



En vandaag was het dan zover! Rond één uur zou Marie komen en al ruim een uur op voorhand stond ik te popelen. Spannend (het was dan ook ruim een maand geleden dat ik haar nog zag)!!!
Daar was ze dan... en we begonnen direkt te spelen (alsof we schade moesten inhalen): met de poppen, met de pony's, knutselen, verven, het winkeltje, ijsjes eten,... Het was een super-namiddag!
Mijn mama vond het ongelooflijk hoe dat wij het met elkaar kunnen vinden.
We moeten dat echt dikwijler doen, zo een vriendinnetje uitnodigen om te komen spelen...
En we hebben dan meteen ook maar een volgende afspraak gemaakt: vrijdag gaan Marie, Ilary en ikke (en de mama's) samen een ijsje eten. Yeah!!!

2 opmerkingen:

  1. Het zal wel zijn dat Yane blij was, zo een leuke verrassing!
    Fijn toch hé, als ze zo een vast vriendinnetje hebben.
    Katja, voor dat blije gezichtje en die enthousiaste reakties, daar doe je 't toch voor he.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Yane was het komen vertellen dat Marie kwam en dat ze nog maar 1 nachtje hoefde te slapen en dat het toch al bijna donker wordt en dat ze dan mag gaan slapen en dan wordt ze wakker, en dan komt Marie, en....

    Jaja, ze was inderdaad door het dolle heen ;-)) Foto's zijn heel mooi, ze hebben zich duidelijk geamuseerd!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! Tot gauw...
Groetjes van ons!