Pagina's

woensdag 31 maart 2010

Hanne is jarig...

... en ik was weer bij de gelukkigen. Ik mocht naar haar feestje gaan in de Gelo. Dus weeral naar hartelust kunnen spelen...
Maar dat was nog niet alles hoor. Na school mocht ik mee met Els en Kaatje. wat keek ik hier naar uit! Daar heb ik lekker gegeten en nadien bracht Els ons naar Hannes (Kaatje ging ook) feestje...
En zo had oma een namiddagje vrij.
Bedankt Els en Kaatje!

Na het feestje was ik doodmoe. Vijf minuten na thuiskomst vond mama mij zo in de zetel... (al maar goed dat we het turnlesje hebben overgeslaan)

1 opmerking:

  1. Grappig!! Bij kaat was dat juist hetzelfde... die heb ik nog juist in bad kunnen zetten en dat was het dan...
    Die hebben zich duidelijk goed geamuseerd!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! Tot gauw...
Groetjes van ons!