Pagina's

donderdag 18 maart 2010

Een last-minute uitstapje...

Vandaag een prachtige, zonnige dag! Mama komt mij afhalen aan de school. Terwijl ze onderweg is (naar school) bedenkt ze dat het misschien wel leuk zou zijn om naar de speeltuin te gaan (aja, we moeten profiteren van het zonnetje). Mama belt Els even om te vragen of Kaatje ook mee mag... En op een wip was alles in de sjakos!
Dus wij nichting Munsterbilzen!
Wij hebben fijn gespeeld en alles eens uitgeprobeerd.
Jammer genoeg voelde Kaatje zich niet zo goed...

Kaatje, wordt maar snel weer beter zodat we weer samen kunnen spelen...





1 opmerking:

  1. Ondanks dat ik me ziek voelde, vond ik het toch heel fijn dat ik met jullie mee mocht.... Heb dan ook aan mama gezegd "Ik ben toch lekker naar de speeltuin geweest!", vooraleer ik half bewusteloos in de zetel plofte van de koorts!!
    Bedankt om mij mee te nemen, vond het superfijn en ik tel de dagen dat ik bij jullie mag komen overnachten.
    Groetjes!!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! Tot gauw...
Groetjes van ons!