Pagina's

dinsdag 29 december 2009

Een leuke dag...


Vandaag lekker uitgeslapen (tot half 10). Ik geniet zo van de vakantie. Als 't van mij afhangt mag die eeuwig blijven duren. Het eerste wat ik 's morgens vraag is: "Moet ik naar school vandaag?" Maar neen, nog niet terug naar school... Eerst nog wat genieten...
Toen ik deze morgen opstond, had mama al de beneden gepoetst. Na het ontbijt heb ik nog even helpen stofzuigen. Dan even wat boodschappen gaan doen en broodjes gehaald en gegeten.
En toen... Toen vertrokken wij naar Nancy en Xander en zijn wij samen naar de binnenspeeltuin in Riemst geweest. Daar hebben wij de ganse namiddag gespeeld... En Nancy en mama? Die hebben lekker kunnen bijkwebbelen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Tot gauw...
Groetjes van ons!