Pagina's

donderdag 17 december 2009

Aftellen tot de vakantie...


Hier zijn wij (mama heeft ook 2 weekjes vakantie) druk aan het aftellen tot de vakantie. Nog 1 dag te gaan!
Gelukkig zijn die laatste daagjes op school extra plezant. Juf. Fientje heeft aan ons gevraagd om een Kerstmuts op te zetten. Dus vanmorgen vertrok ik met mijn Kerstmuts op en mijn sneeuwschoenen aan naar de school.
Was wel leuk om te zien, zovéél rode mutsjes op de speelplaats. Ik mocht vandaag ook pralinetjes en een kaartje meenemen voor mijn juf. Dus veel beter gezind dan anders ging ik naar school.
Misschien dat het sticker-beloning-systeem hier ook wel voor iets tussen zit. Elke morgen wanneer ik zonder zeuren naar school ga, mag ik een sticker kleven. Wanneer mijn rijtje volledig is (8 stickers), krijg ik een kleine beloning van mijn mama (een prulletje van de Zeeman of een speciaal snoepje). Het werkt wel...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Tot gauw...
Groetjes van ons!