Pagina's

zondag 29 november 2009

Sinterklaasfeest in Merem

Vandaag waren we uitgenodigd (door tant Sabine en nonk Patrick) op het Sinterklaasfeest in Merem. Dat was weer super-leuk en ook nichtjes Fien en Kaat waren er...
Wij hebben ons eerst laten schminken en toen kwam de Sint met zijn pieten al aan. Ik heb op de schoot gezeten van de Sint en mijn tekening afgegeven. Toen de Sint vroeg wat ik graag zou krijgen, heb ik hem ook nog maar eens verteld dat ik al zonder tutjes ben (misschien brengt dat een extra cadeautje op, je weet maar nooit).
Daarna nog gezellig allemaal samen pizza gaan smikkelen bij tant Sabine thuis. Het was echt een leuke namiddag/avond.
Bedankt, tant Sabine en nonk Patrick!





Ook nog even met zwarte piet op de foto. Want weet je wie die piet was? Dat was nonk Patrick... Ik had hem wel herkend, maar gelukkig stelde ik er niet al te veel vragen bij...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Tot gauw...
Groetjes van ons!