Pagina's

woensdag 11 november 2009

De Sint (x2)


Vandaag een extra vrij dagje. Joepie!
Eerst de twee auto's gewassen met mama en papa en dan 's middags broodjes gegeten.
Daarna naar de Fun gereden want daar zou vandaag hoog bezoek komen. Maar blijkbaar waren wij niet de enigen met dit gedacht. Tjeezus wat een lange wachtende rij. Maar ik moest en zou tot bij De Sint gaan. We hebben bijna 3 kwartier aangeschoven en dan heb ik mijn tekening afgegeven en ik kreeg wat lekkers en een ballon in de plaats.
Als extraatje nog de CD-single van K3 gekregen (MaMaSe), niet van De Sint, maar van mam en papa. Ik wacht trouwens vol ongeduld totdat de nieuwe CD uitkomt van hen MET JOSJE!!!
Nog even gaan snuiten in het Genker plantencentrum en ene gaan drinken.
Vlug even de JBC binnen (kijken voor een sjaal) en bleek dat De Sint nu ginder zat. Daar geen wachtrij (hadden we dat geweten)... Ik heb op zijn schoot gezeten en vertelt wat ik allemaal graag zou krijgen...En daarna: gaan QUICKEN!!!! Ik heb mij lekker uitgeleefd in de binnenspeeltuin ginder.
Papa heeft mij dan in bad gestoken terwijl mama voor haar Mexicaans griep vaccin ging...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Tot gauw...
Groetjes van ons!