Pagina's

donderdag 2 april 2009

Summertime

Wat een heerlijk weertje... Zo mogen nog er vele, vele dagen komen. Nu kan ik weer lekker buiten ravotten met Kaatje en Kobe. En mama (of oma) is mij deze week in school komen afhalen met de fietskar.
Alleen dikke pech dat ik net nu ziekjes ben. Gisteren was ik erg prikkelbaar en had ik kleine wateroogjes en 's avonds was het dan zover: koorts! Gaan slapen met een lepeltje Junifen. Maar 's nachts wakker geworden en weer terug koorts. Deze morgen heb ik lekker mogen uitslapen (mama had voormiddag vrij) en ben ik niet naar school geweest. de rest van de dag niet veel meer gemerkt van het ziek-zijn. Maar daar straks dan toch terug koorts...

1 opmerking:

  1. Oh Yane, wat jammer dat je ziekjes bent.
    Ik bel je nog wel eens om te horen hoe het gaat en of je nog eens wilt komen spelen als je genezen bent.
    Tot gauw
    Kaatje

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! Tot gauw...
Groetjes van ons!