Pagina's

zondag 29 maart 2009

Fotootjes van mijn verjaardagsfeestje (2)

Gisteren was dan mijn tweede verjaardagsfeestje. Eigenlijk al mijn derde, want in school heb ik ook een feestje gehad.
Ik heb wel echt genoten van mijn dagje en al die aandacht en cadeautjes...
Bedankt iedereen.
Op de koop toe ben ik mogen opblijven tot bijna 22uur en nu (ruim 10uur zomeruur) lig ik nog zalig te knorren in mijn beddeke...










Oma had een lekkere princessentaart gemaakt...





Het kleinste feestvarken...





(Eén van) mijn lievelingseten is stoofvlees met frietjes. Dus dat had mijn mama gemaakt...





Ikke met poatje...





Als kers op de taart kwam Piet Piraat en zijn vrouwke opdagen op mijn feestje. Eigenlijk waren het Nonkel Luc en tante Anne die nog naar een verkleed (Spaans) feestje moesten. Maar ze hebben mij maar in de waan gelaten dat Piet Piraat een eregast was op mijn feestje...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Tot gauw...
Groetjes van ons!