Pagina's

donderdag 26 februari 2009

In de ban van 'KNOFJE'

Regelmatig kijk ik samen met mijn mama naar een filmpje van Knofje op Youtube. Ik vind Knofje geweldig om naar te kijken.
Knofje is een dame van vierenhalf. Knalrood haar, leuke stoeiende papa en lieve gekke mama. Samen beleven ze alledaagse avonturen.
Eerlijkheidshalve heeft mijn mama al toegegeven dat ze het ook heerlijk vindt om naar te kijken. Tot een tijd geleden kwam Knofje nog op de Nederlandse zender, maar nu helaas niet meer (vandaar Youtube).
Maar nu ben ik dus helemaal in ban van Knofje. Ik noem mijn knuffel ook Flut (net als Knofje), ik deel regelmatig mee dat ik ook oranje haren wil (net als Knofje) en regelmatig word ik betrapt op uitspraken die Knofje ook doet.
Afgelopen dinsdag zijn we dan maar een DVD van Knofje gaan bestellen. De TV kijkt toch iets gemakkelijker dan de PC (maar hiervoor eerst nog een drietal weken geduld).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Tot gauw...
Groetjes van ons!