Pagina's

zondag 8 februari 2009

Beetje ziekjes...

Ik eet al een paar dagen niet zo goed en meestal is dit een voorbode...
En ja hoor, ook deze keer (helaas). Ik ben een beetje hees, moet hoesten, heb snottebellen en klaag van keelpijn. Eén zijde van mijn gezichtje ziet rood en dat oogje lijkt ook wat onststoken. Sinds gisteren heb ik ook koorts. Maar met de Junifen zakt die weer... dus blijkbaar is het toch niet zo erg. Ik ben ook nog fit genoeg om te spelen, bakken, knutselen,...
We gaan nog even afwachten. Als het morgen of dinsdag niet beter is, toch maar een afspraak maken bij de dokter (of homeopaat)...

2 opmerkingen:

  1. haaaa, gij ook ziekskes, volgens mij heb ik hetzelfde, want ik kan al van zaterdag geen geluid meer uit mijn keel krijgen... VOnd je het al niet verdacht stil in de geburen?? :-))
    Vandaag ben ik bij mijn oma, maar morgen ga ik weer naar school
    Hopelijk tot dan!!
    Kaatje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sjieke Banner Yane..., Zeg maar tegen mama dat ze dat weer super gedaan heeft!!
    Groetjes
    Kaatje & haar mama

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! Tot gauw...
Groetjes van ons!