Pagina's

zaterdag 22 mei 2021

Een nieuwe pyjama...

Yane is dol op mooi slaapgerief. Ik had twee meter prachtige, licht roze, gebreide, jersey stof. Ideaal voor een nieuwe pyjama, dacht Yane. Dus ik schoot in actie. Als bovenstuk kozen we patroon Elisa van Fibre Mood. Voor de short vond ik online een gratis patroon. Om het geheel een vrouwelijke touch te geven, werkte ik alles af met een lintje van kant. Het was een beetje puzzelen om alles uit die twee meter te krijgen, maar het is uiteindelijk toch gelukt.





5 opmerkingen:

  1. Wat een mooie pyjama...en wat een zalig mooi stofje !Is dat gewoon katoen ?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel. Nee, het is een geweven jersey stof. Ik heb het blogbericht aangepast, er staat nu een link bij (naar het stofje). Fijne zondag!

      Verwijderen
  2. mooi zeg! ik kan daar ook gelukkig van worden, van mooi slaapgerief (wat niet wilt zeggen dat ik alleen maar mooi slaapgerief heb ;-) )

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is een erg mooie pyjama! Als je daar niet zalig in slaapt...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. thank you for writing and publishing this article. this article is very interesting to read for me and very easy to understand and of course very useful

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! Tot gauw...
Groetjes van ons!