Pagina's

zondag 31 januari 2021

Verlangen naar de zomer

 ... in een nieuwe outfit. Deze prachtige, mintkleurige stof vroeg om een zomerse outfit. Omdat ik graag het stof zelf in de kijker wilde zetten, koos ik voor eenvoudige patronen. Voor het kleedje greep ik weer naar de Nina uit het boek 200 jurken. Ik wilde graag een bijhorend jasje, liefst iets casual. Na lang zoeken en twijfelen koos ik voor de Blossom jack (LMV maart-april 2015). Die naaide ik nog al eens eerder... Om toch een beetje uitdaging voor mijzelf er in te houden, deed ik een poging om de print van de bloemen te laten doorlopen in de MR-naad. Missie geslaagd (scroll door naar de laatste foto)!







 


2 opmerkingen:

  1. Héél mooi, prachtige kleuren, zeer geslaagd !!!
    Print op de MR-nd : ������

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! Tot gauw...
Groetjes van ons!