Pagina's

vrijdag 25 december 2020

Een comfortabele outfit

Omdat mijn Georgia trui zo heerlijk zit, besloot ik mij nog eentje te naaien. Ideaal voor deze koudere dagen. Het kriebelde om ook een broek te naaien, liefst met een bredere pijp. Maar dat blijf ik moeilijk vinden. Ik naaide er al meermaals (oa de Turi broek van LMV), maar uiteindelijk droeg ik ze niet omdat ik er mij niet goed in voelde. Als iemand tips heeft, ik hoor ze graag. Dus besloot ik safe te spelen en ik paste zelf een patroon aan. Als basis gebruikte ik het broekpatroon uit de Knipmode 02/2018, dat ik al meermaals naaide. Ik paste het patroon aan door de pijpen wat langer en breder te maken. Van deze broek ben ik wel min of meer tevreden. Oordelen jullie zelf maar... Beide stoffen komen van de stoffenmarkt in Maastricht.








2 opmerkingen:

  1. MOOI !!! Ziet er heerlijk comfortabel uit,... die broek ziet er super uit, niet twijfelen !!!
    We doen dat toch allemaal,... patroon dat goed voelt opnieuw gebruiken,... en nog eens,... en nog eens,...��

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Niet twijfelen over de broek en zoals je het op de foto draagt hele leuke combi maar ik denk de broek met laarzen en een blouse ook heel erg leuk zal staan.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! Tot gauw...
Groetjes van ons!