Pagina's

donderdag 11 augustus 2016

Jackie vest & een give away

Met het gure weer buiten, het lijkt wel herfst, besloot ik dat het misschien een beter idee was om een vestje te naaien ipv zomerse jurkjes. Ik koos een patroon uit, de Jackie van La Maison Victor en grabbelde een stofje (gekocht op het Stoffencircus) uit de kast. Ik nam maat 34 over, verlengde de mouwen iets en dat zit perfect voor mij. Ook voorzag ik het vestje van voering. En na de finale strijk van het jasje, trok ik het meteen aan. En dochterlief mocht foto's maken...

Stof: Stoffencircus






Bent u ook fan van het Jackie patroon van La Maison Victor? Dan is er goed nieuws! Ik mag er namelijk eentje weggeven.


Hoe meedoen? 
Volg deze blog via Bloglovin' en/of like de FB-pagina
Laat in een reactie hieronder weten welk jouw favoriete patroon is van La Maison Victor.
Tot wanneer?
Je kan meedoen tot 15 augustus 2016 middernacht

Succes!

44 opmerkingen:

  1. Leuk vest! Lijkt veel op de Mona... Stast je goed!
    Mijn favoriet is de Lora jurk...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie stof en het staat je goed.
    De aster trui is mijn favorite op het moment (nog een buikje van de zwangerschap en in deze trui kan ik lekker goed sporten)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi gedaan, vooral dat die streepjes aan de schouders doorlopen! Hier is de Liampolo heel populair, zowel bij de zoon als bij mezelf :-)...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi gedaan, vooral dat die streepjes aan de schouders doorlopen! Hier is de Liampolo heel populair, zowel bij de zoon als bij mezelf :-)...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoe mooi weer zo een prachtexemplaar! Mijn favoriete patroon is de Indiana vest. Is zo een teddy gileetje dat je fijn kan combineren is wel een kinderpatroon . Ook wel fan van de aster trui ! Groetjes severineborremans@msn.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, wat een mooi exemplaar. De Lora jurk vind ik super.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goed idee om met dit weer een vest te maken, je kan ze goed gebruiken om het een beetje warmer te krijgen. Een heel mooie versie maakte je. Wie weet heb ik geluk en kan ik binnenkort zelf aan de slag, ik voldoe aan de volgersvereisten. Momenteel is de Astertrui mijn favoriete LMV patroon, hij staat op de to-dolijst voor dit najaar.
    Lieve groetjes,
    CreativEls
    www.koekjehaakjemaakje.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Knap jasje, geeft meteen inspiratie 😉! Ik vind de Rachel rok wel een topper, makkelijk om te maken en leuk om te dragen! Een tip voor jou ? 😜

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Tof vest! Maar hopelijk kan het toch een tijdje terug de kast in 😉
    Voor mezelf de Hope Cardigan (ben aan versie 2 bezig), voor de kinderen de Candy Dress...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mijn favoriet: Donna blouse! Ondertussen al 6 stuks gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super mooi! Ik doe graag mee! Heb sinds 2 edities een abonnement heb de Candy ap verschillende keren gemaakt ( wie niet 😉) de aster staat nog op het lijstje net als de sunny.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi vest! Perfect het huidige weer. Ik zoek ook inspiratie voor dit herfstige weer. Mijn favoriete patroon is de trench jurk!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige stof. Zou ik ook meteen uitkiezen!
    Ik ga vr de liv jas: mijn favoriet!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi vestje! Grote twijfel of ik voor een June of Lora jurk zou gaan... Om echt een keuze te maken: de lora jurk!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooi vestje! Grote twijfel of ik voor een June of Lora jurk zou gaan... Om echt een keuze te maken: de lora jurk!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooi vestje! Grote twijfel of ik voor een June of Lora jurk zou gaan... Om echt een keuze te maken: de lora jurk!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. dit is een leuk patroon. Ben al een poosje op zoek naar iets,maar wat? Ene jas is dit, andere is dat en deze is precise je van het.En hoor positieve berichten van Dit merk.
    Zou graag meedoen!!
    Groet, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuk vestje! Ik doe graag mee!
    Mijn favoriete patroon is ongetwijfeld de June jurk.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Fan van de Harlequin dress.. En dit patroontje zie ik ook wel zitten ��

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Een heel ander vestje, tof gemaakt.
    Ik heb veel favorietjes, de candy, de angeloutfit, de lora, de june ... maar deze wil ook wel :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik doe graag mee!
    Ik vind de Lora jurk wel mooi.
    groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Heel mooi vestje! Ik ben gewoon fan van de meeste patronen. Vind de chess sweater heel fijn om te maken en de thomas t shirt ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Samen met deze 'Jackie' is de Emma jurk mijn favoriet. Hoewel ik beide nog niet heb gemaakt :)Dus ik hoop zeker dit patroon te winnen! Ik vol je via bloglovin'

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Nu ik jouw exemplaar heb gezien, ben ik fan!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Perfect voor dit weer: zomers en toch net warm genoeg. Daar ga je nog veel geniet van hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Draag je er de Donna blouse onder?
    Ik ben helemaal dol op de Victoria rok voor mezelf en alle kinderen in de familie dragen ondertussen de leather sweater ;-)
    Wie weet hangt er dankzij jou binnenkort een Jacky aan de kapstok.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat mooi gemaakt!
    Voor nu is bij mij de Henry hoody favoriet, omdat dat het eerste Ên ook nog eens succesvolle patroon is dat mijn man draagt. Voor de kinderen en mijzelf naai ik genoeg, dus extra leuk als mijn man ook eens blij wordt gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Heel leuk, die Jackie zet ik ook nog op mijn to sew-lijstje voor de herfst. En die giveaway laat ik graag aan me voorbijgaan wegens abonnement en alle LMV's in mijn bezi, maar ik vind het wel grappig, want ik denk dat LMV met veel blogsters aan 't mailen is geweest ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Jouw Jacky is zoooo mooi en ik doe graag mee.
    Mijn favo is de sunny pants!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Jouw Jacky is zoooo mooi en ik doe graag mee.
    Mijn favo is de sunny pants!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Heel leuk vestje! Die zal goed van pas komen.
    Volgen doe ik jou al heel lang!
    Mijn top patroon van La Maison Victor is de Aster trui.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een pareltje! Een hele mooie vrsie!
    Mijn favoriete patroon is de leather sweater.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Leuk vest!
    Mijn favorieten zijn de Leather Sweater en de Cyriel!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Zo mooi, jouw vestje!
    Ik hoop dat ik win, dan ik er mij ook eentje maken. En anders schaf ik mij het patroon zelf aan.
    Ik ben overtuigd na deze versie!
    Mijn favoriete patroon is absoluut de Candy Dress.

    Groetjes, An (mama van Britt)

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat een mooi vestje! Ik vind de butterfly top wel een leuk patroontje uitdelen LMV.

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Waaw, je vestje is zo mooi! Ik doe graag mee, de Chloe jas werd hier veel gedragen!

    BeantwoordenVerwijderen
  37. ik doe graag mee met de give away! mijn favoriete LMV patroontje is de Candy dress, omdat dit het enige is dat ik al heb gemaakt. De andere patroontjes staan nog op het to do lijstje!

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Zo'n tof jasje !!! En zo mooi op dat bloesje !

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! Tot gauw...
Groetjes van ons!