Pagina's

zaterdag 27 september 2014

Julia II

Ik naaide al een een Julia voor Yane. Ik had toen het geluk het patroon en de stofjes te winnen. Deze Julia was erg geliefd bij Yane. Maar helaas wordt deze een beetje nipt. Er werd dus gevraagd naar een vervolg en ik ging voor de maat groter (8 jaar). En ze vroeg ook om de band aan de zoom losser te maken ipv aansluitend. Zoals je kan zien is de 8 jaar nog iets te ruim voor haar. Hopelijk zal ze er snel in groeien....




Bedrukte tricot: Stenzo markt Maastricht
Effen tricot:markt Maastricht
Patroon: Julia sweater

21 opmerkingen:

  1. ha, deze heb ik al in real life mogen bewonderen!! supermooi, en dat stofke staat haar ook prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Staat haar goed, en een beetje 'loose'fit is in hoor dit seizoen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het er best wel mooi uitzien, nog een beetje oversized ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg mooi! Hier ligt het patroon ook klaar...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Kei-mooi en ik vind 't zeker niet te groot hoor! Ze groeien zo snel!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi stofje !!
    Zal toch ook eens naar Maastricht moeten binnenkort...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig stofje! Hier zouden de Julia's ook alle dagen uit de kast geplukt worden door dochter lief. Binnenkort werk maken van een axemplaar voor de jongste.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. helemaal mooi, tof stofje. Ons Linde heeft ook zo een truitje en die is er gek op. Maar het zal eerder aan de hertjes liegen die erop staan dan aan het model. hihi De jas is je vorige bericht vind ik enorm mooi passen in de herfstsfeer.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk! Nog wat 'vetmesten' en dat komt helemaal goed! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi stofje van Maastricht! En toch handig als ze zo de dingen zelf vragen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ze wordt zo vreselijk groot! Zo een grote-meisjes-pose zeg! Ik vermoed dat ze dus snel in de nieuwe trui zal groeien :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Duidelijk ook heel mooi bij grotere meisjes !

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ah, wat mooi! Ik ga voor mijn dochter-in-turquoise-fase meteen op zoek naar dit stofje!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! Tot gauw...
Groetjes van ons!