Pagina's

zondag 24 februari 2013

S.O.S.

Mag ik even jullie hulplijn inroepen? 
Momenteel ben ik bezig aan een tussenseizoens-manteltje voor Yane. Maar ik wil graag ook een jasje maken voor haar met een kap. Oma haalt Yane vaak 's middags met de fiets af aan school, dus een jasje met kap is echt onmisbaar. Maar helaas heb ik totnutoe nog geen enkel mooi modelletje (patroon) tegen gekomen. Iemand tips? In welke Knippie, Ottobre,... staat er een leuk jasje met kap? Of een link naar een koop-patroon mag ook!

Ondertussen zie ik ook dat onze blog inmiddels 500 volgertjes heeft. Haast niet te geloven! Bedankt allemaal voor jullie bezoekjes, interesse, talrijke reacties,... Doet ons echt heel veel plezier! Merci! 

28 opmerkingen:

  1. Sorry, ik kan je niet helpen. Succes met je zoektocht!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zal morgen eens neuzen in mijn Burda's ed. Moest er iets tussen zitten, stop ik het in de brievenbus.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik heb er een mooi van citronella hoop dat juist geschreven is :)
    Weet wel juiste naam niet van buiten :(
    Als je mailt naar : olapa@hotmail.be dan stuur ik morgen een foto er van dan weet je welke ik bedoel :)Anders vergeet ik het zonder u mail :p ben nogal een vergeetkop =D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Katja,
    In de Ottobre waar ook de Tammy rok in staat, staat ook een jasje met kap, leuk patroon! Als je een fotootje wilt mail ik dat door!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je voor de tip!
      Als je mij zou kunnen doorgeven welke Ottobre het juist is, kan ik het modelletje opzoeken op hun site.
      Er staat bij elk nummer zo een overzichtje met de verschillende modelletjes. Nog eens bedankt!

      Verwijderen
    2. Ik heb het al gevonden, in de Ottobre van 06/2008. Is inderdaad een prachtig modelletje! Naar zoiets was ik op zoek... Merci! Merci!

      Verwijderen
  5. ik kan je niet helpen helaas, maar het lijkt alsof je hebt gevonden wat je zocht! proficiat ook met de volgers! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. http://www.naaipatronen.nl/cinderella-zwergenmode-vivienne.html
    of http://www.naaipatronen.nl/farbenmix-querida.html
    misschien vind je het niets maar je weet het nooit :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze heb ik:
    http://shwindesigns.bigcartel.com/product/the-michelle-jacket
    http://www.etsy.com/listing/112487959/little-red-riding-hood-girl-jacket
    http://whimsycouturepatternshop.blogspot.be/2010/10/hooded-jacket-for-boys-and-girls.html

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een jasje kan ik je niet aan helpen, maar die volgers verdien je!Je hebt echt een leuk blogje!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw, 500 volgers gefeliciteerd. Geheel terecht! Succes met jasje, ben benieuwd wat het wordt, liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk hé, zoveel mensen die je volgen. Je verrast ons dan ook telkens met veel moois! Benieuwd naar je jas (en als ik nog eens courage heb voor een jasje, dan kom ik eens naar dit berichtje terug!)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Als je wil, check ik nog eens in de paar knippie's, ottobres die ik thuis liggen heb ?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Super lief van je, Jo! Maar ik heb hier al veel leuke tips gekregen. Bedankt!

      Verwijderen
  12. Ik ga deze reacties zeker volgen want ik wil ook een jasje met een kap, al zal het wel paar maatjes kleiner moeten zijn dan voor Yane!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Die 501 volgers zijn absoluut verdiend! Ik kom hier ook nog steeds graag meekijken!
    Met de patroontjes komt het ook wel in orde heb ik de indruk... Ik ben alvast heel benieuwd naar wat het wordt!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Kan iemand me zeggen waar ik ottobre kan kopen?Lijkt me een leuk boekje,bedankt.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. meer die verdiend, die volgers!!! Mooie blogposts altijd!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Bedankt allemaal! 't Zal nog moeilijk kiezen worden....

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik zie dat je al verder geholpen bent :-) Ik kijk al uit naar het resultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. al zoveel jasjes! ben benieuwd welk je gaat kiezen!
    proficiat met de 500 volgers trouwens! Mooi getal!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Totaal naast de kwestie, maareh: kap op op de fiets? Ze hebben hun helm toch al op?

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Onwijs lastig om patronen van jasjes te vinden. Ik heb vanmiddag ook net mijn hele stapel Knippies doorgebladerd. Ik heb drie leuke patronen gevonden, slechts één met capuchon: Knippie 04-2009 een bontjasje, deze heb ik gemaakt als zomerjasje (zie mijn blog in juni 2011). Als je het patroon wilt kan ik het je mailen.
    Zelf ga ik een jas uit Burda Kids maken voor de oudste dochter.
    Succes!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh je hebt al genoeg ideeën gekregen! Succes en ik zie het resultaat vast hier terug! Super hoor zoveel volgers!

      Verwijderen

Bedankt voor je reactie! Tot gauw...
Groetjes van ons!