Pagina's

zaterdag 14 januari 2012

Van Katoen tassen

Een poos geleden deed Eloleo op haar blog een oproep om met zijn allen boodschappentassen te maken voor het goede doel 'Van Katoen'. Ik kon deze oproep echt niet negeren en ging ook aan de slag. Ik maakte vier exemplaartjes. En echt waar, deze tas is poepsimpel en bovendien heel leuk om te maken. Wil je ook graag aan de slag gaan? Hier vind je de handleiding. Ik zag net dat de teller momenteel op 163 staat, dus er zijn nog wat tassen nodig om aan die 750 te graken. Dus komaan!



32 opmerkingen:

  1. hele leuke printjes ... chapeau voor het goede doel! liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van jou zou ik wel heel graag een tasje willen, zo een leuke stofjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke tasjes om te maken, hè... de mijne gingen vandaag opnieuw op de post...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schoontjes! Leuk dat je mee helpt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze zijn mooi!!
    Ik hou het nog even in het oog want vrees dat ze gaan bedolven geraken onder de tassen, maar ik maak er anders graag nog bij.
    Mooi initiatief hé?!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zeer mooi de stofjes die je gebruikte! En wat een tempo ... mijn eerste hoop ik straks te kunnen afmaken.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oooooh!!! Ik vind de tas in bloemetjesstof heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. heel veel dank! ik ben fan van de groene versie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zeeeeg...zo'n schoontje! Ontzettend bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een leuke stofjes heb je gebruikt, Fijn weekend verder Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Die bloemetjesstof vind ik geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik moet nog aan de mijne beginnen. Eerst een passend stofje vinden. De jouwe zijn echt heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel mooi. Ik ga er ook eens een stuk of twee fabriceren. Alleen nog de tijd vinden...

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hele mooie en fleurige stofjes !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super mooi zijn ze! Knappe stofjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. nu mijn jurk af is is dat het volgende waar ik aan begin :o) de tassen voor van katoen!
    die van jou zijn wel heeeeeeeeel mooi geworden! Echt knappe stofjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooi! Oohh, moeten we eigenlijk allemaal doen he.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Amaai,zoveel en zo mooi gij hebt goed Van Katoen gegeven...Doe zo verder

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Dit zijn ook al zo'n mooitjes ! Ik heb er al twee af en twee geknipt ... dus hopelijk kan ik ze binnenkort ook posten :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wij maken er binnenkort ook bij Zot van Antwerken. En op 14 april ga ik zeker naar Gent, in de hoop dat ik een roze versie van jouw tassen krijg, als ik iets koop!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. hele leuk zakjes! Ik moet hier ook nog eens in actie schieten

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een pracht-tassen!!! En zo een leuke stofjes dat je ervoor hebt uitgekozen! Fijn dat jij je ook inzet voor dit goede doel!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Super! Ik heb er ook een paar gemaakt:)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! Tot gauw...
Groetjes van ons!