Pagina's

dinsdag 2 augustus 2011

Vergeet de Give Away niet!

Nog even herinneren: meedoen kan tot en met 7 augustus!

Wij hebben ondertussen 100 volgertjes, een dikke dankjulliewel hiervoor! En om dat te vieren geven wij een kinder keukenschortje weg zoals deze:

Je kan keuze maken uit twee verschillende soorten stofjes. Stofje 1 voor hippe meiden of stofje 2 voor stoere kerels:

Om een keukenschortje te kunnen winnen:
   * laat je hieronder een reactie na
   * vermeldt je de keuze van het stofje waarin je het keukenschortje graag wil (1 of 2)
   * volger worden of een link plaatsen op je blog mag, maar is geen must
   * meedoen kan tot en met 7 augustus

Veel succes!
Op 8 augustus zal een onschuldig kinderhandje de winnaar trekken.



50 opmerkingen:

  1. proficiat met je 100 volgers!! Kaatje doet natuurlijk mee voor zo'n mooi schortje, hè! Op naar de 150 volgers?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wij doen ook HEEL GRAAG mee! Stofje nummer 1! Voor een stoere meid ;-)

    Enne... Doe zo verder met het blogje!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik doe ook graag mee,wat goed zeg, 100 volgers,ik doe dan mee voor stofje 1.

    gr yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik doe zeker mee zene !!
    voor het paddestoel stoffke zene !

    en ja ik ben nog iets vergeten PROFICIAT MET JE 100 VOLGERS Hé !!

    bij mij blijft het op 70 maar bij 100 geef ik opnieuw een Give Away!!
    groetjes
    Marie-Lu

    ps doe de groetjes aan Yaneke ! en aan Kaatje !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Proficiat met 100 volgers, ik kies ook voor het mooi paddenstoelstofje! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. PROFICIAT met je 100 volgers. Je blog is ook altijd zeer verzorgd en leuk geschreven.
    Ik blijf je volgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. dikke proficiat, we geven je hier nog een volgertje bij! aangezien mijn dochtertje een paddestoeke is in de kleuterschool gaan we ook voor dit schortje, veel succes! groetjes, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke give away! Ik doe ook graag mee, voor stofje1.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke give-away en natuurlijk van harte met de 100! Ik doe graag mee voor stofje 1, de meiden zijn hier net in de meerderheid :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoe leuk, ik doe mee en dan kies ik voor de stoere jongensversie.Groeten Katrientje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Proficiat met je volgers! Wij doen graag mee voor stofje 1.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Proficiat met je 100 volgers!

    Ik doe graag mee voor een schortje voor Lilith, stofje 1 dus.

    Als het me lukt - ik moet blogger nog een beetje ontdekken - plaats ik een link op m'n blogje naar deze give-away.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh ... leuk!
    Ik ding graag mee om één van mijn meiden te plezieren. In 't roze, natuurlijk!

    Proficiat met de 100 volgers en geniet van de zomer!

    groeten, Mme Li.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gefeliciteerd met zoveel volgers! Ik doe niet mee..... Niet omdat ik niet heel graag zo'n mooi schortje zou willen winnen, maar omdat ik gene heb om het aan te doen. Dus bij deze succes voor alle deelnemers!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. ik doe ook graag mee, t stofje maakt niet uit, ik heb namelijk een hippe meid en een stoere zoon :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Proficiat!!!
    Ik ben al volger en ga dadelijk een linkje zetten naar jouw Give-away.
    Als ik win zou ik graag stofje 1 willen, echt iets voor mijn meisjes

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wij doen mee voor stofje 1!! Proficiat met de vele volgers!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik doe graag mee!!! en kies het stofje voor mijn meisje.

    groetjes janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuk een kinderschortje, ik heb ze zelf ook al wel gemaakt maar ik heb twee meiden en maar 1 schortje dus een tweede schortje is welkom. Ik ga het voor het stofje met de paddestoelen

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik doe ook graag mee. Voor het prachtige paddestoelenstofje!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Proficiat met je 100 volgers, daar sluit ik mij ook graag bij aan. Wij doen mee voor stofje 2.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Tof seg 100 volgers! Wij doen ook graag mee hoor voor een schortje en t liefst voor t roze!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoera, 100 volgers! Op naar de 200 :-) Ik doe graag mee voor het meisjesschortje in stofje 1.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Proficiat hoor. wij doen hier ook graag mee voor stofje 2

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Proficiat met de 100 volgers! Jullie hebben dan ook een héél mooi blogje. Moesten we winnen dan mag Yane kiezen wie een shortje krijgt Timo of Yana ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Waaw, zo leuk, volger geworden en ik zie die stoere bink-stof wel zitten, mijn zoontje ook, denk ik!
    Ik zal een link zetten op mijn lekkerbekkenblogje ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Leuk! Ik wil een kansje wagen voor stofje 2 voor de jongens. En proficiat met de 100 volgers.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Gefeliciteerd! En ja, tuuuuurlijk wil ik graag mee doen, voor het roze stofje uiteraard. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wow, 100 volgers! Echt veel!! Ik doe ook graag mee voor stofje 1!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. 100 alweer! super. ik doe heel graag mee voor het schortje, natuurlijk in variant 1 voor mijn meisjes ;) leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wauw, 100 al !!

    Ik doe mee voor het meisjesschortje !

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Toeme hopelijk zie je mijn berichtje tussen al die reacties ;) Aangezien ik een stikleek ben doe ik graag mee om al schone dingen van andere te kunnen showen :) Voor mij graag het stofje 1 voor mijn meisje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Proficiat.

    Ik wil het meisjes stofje. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Ik wil ook en kansje wagen!
    Voor stofje b (jongens).

    Veel succes nog met 't blogje!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Proficiat met je 100 volgers,
    ik waag mn kans voor de meisjesversie!

    BeantwoordenVerwijderen
  36. amai, 100 volgers, daar ben ik nog lang niet! Ik volg jij ondertussen ook...Ik doe zeker mee met je give away en ga dan voor stofje nummer 1!

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Ik doe graag mee! Ons Raf zal erg zeer knap uit zien in schortje nr 2!

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wow, leuk! Ik kom voor het eerst op je blog (nav jouw berichtje bij mij) en val meteen met m'n gat in de boter. We doen graag mee voor de meisjesschort!

    Wat een mooi meisje heb je trouwens! En een leuke blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Komen we net terug van onze reis en zien we dit super berichtje! Wij willen heel graag meedoen! Uiteraard voor de meisjes-versie.

    Groetjes, Heidi

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Hoi Hoi,
    Ik doe ook graag mee! Liefst voor de paddenstoeltjes! SUPER!

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Hallo! Een dikke merci om lid te worden van ons beginnend mini blogje! Ik ga voor stofje nr.1! Veel succes met de blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Proficiat met de +100 volgers. Wij doen ook graag mee, en aangezien heir allemaal stoere jongens zijn, doen we mee voor stofje 2

    BeantwoordenVerwijderen
  43. 100 volgers da's niet niks!
    Graag doe ik mee met de give-away. Mijn voorkeur gaat uit naar het meisjesstofje.
    Groetjes van Corien.

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Proficiat !!!
    Bedankt ook voor je reactie op mijn blog.
    Graag doe ik mee met je give away... Ik word volger en zet een link op mijn blog...
    Mijn keuze gaat naar stofje 1.

    BeantwoordenVerwijderen
  45. 100 volgers is wel al een heel mooi getal! Ik doe graag mee voor een leuk meisjesschortje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Stofje nummer 1 voor mij graag.

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Oh, door de vakantie ben ik helemaal jouw Give Away bijna misgelopen. Het is nu wel erg laat maar toch wil ik nog een gokje wagen. Ik kies dan stofje 1. En gefeliciteerd met je alweer veel meer dan 100 volgers! Maar je hebt ook zo'n leuke blog.
    Groetjes, Liane

    BeantwoordenVerwijderen
  49. ik zie het nog net!! woehoew dus ik kan nog meedoen :-)
    amai al 100 volgers (ik ga mij ook snel volgertje laten worden dan heb je er terug eentje bij)
    moest ik winnen dan zou ik graag stofje 1 willen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Nog net op tijd om mee te doen ... wat zou ik graag een "stofje-1-schortje" winnen voor één van mijn meisjes ...
    ps - ik zag net de foto's van je werkplekje ... heerlijk! En kreeg die papa dat allemaal zo snel voor mekaar ... die papa wil ik wel eens lenen!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! Tot gauw...
Groetjes van ons!