Pagina's

woensdag 16 maart 2011

Een voormiddagje met mama


Vanmorgen toen ik wakker werd, kloeg ik een beetje van buikpijn. Het was niet zo erg, want ik was nog springlevend. Maar omdat ik morgenvroeg naar zee vertrek met oma, opa, Fien en Kaat, mocht ik van mama een (half) dagje thuis blijven van school.
Ik ben op mijn gemakje in bad geweest, heb mijn valiesje helpen klaar maken en heb ik genoten van wat quality-time met mama: samen puzzelen, gezelschapsspelletjes spelen,...
In de namiddag ben ik wel naar de workshop van de bibliotheek en naar de turnles geweest.
Hopelijk is dit géén voorbode en kan ik gezond en wel genieten van ons weekendje aan zee...

4 opmerkingen:

  1. Hopelijk is het idd niet het begin van...

    Geniet van je uitje Yane!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Amuseert u aan de zee, Kaatje gaat u enorm missen, hoor!
    En verzorg uw buikje goed, hè!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Veel plezier aan de zee en hopelijk niet ziek!

    Groetjes, Heidi

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! Tot gauw...
Groetjes van ons!