Pagina's

zaterdag 23 oktober 2010

Ik deed het!

Niet meer moeten overgeven en geen buikpijn meer!
Gelukkig maar!
Dus vertrokken wij deze voormiddag naar de zwemles. Niet vol enthousiasme, maar ik zag het wel zitten.
Ik moest enkel mijn buikriempje aan en... ik zwom. Toen deed de juf. mij een ander buikriempje (met minder schuimstukjes) aan en...ik zwom.
En toen deed de juf. mijn buikriempje helemaal uit en...
IK ZWOM!!!!!!!

Dus: ik kan zwemmen (zonder bandjes)! Goed he!
Zooo fier dat ik ben!
Nu nog wat oefenen op kracht (en spek eten, zei de juf.)
(Jammer genoeg heeft mama het niet kunnen filmen, maar dat gaan we zeker en vast volgende week doen)

8 opmerkingen:

  1. Super gedaan, Yane!!!
    Nog efkes en je kan zwaaien met je diploma...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een dikke proficiat!

    Dat ging in feite wel vrij snel hé...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @ Soraya, ik vond ook dat 't snel ging (ik denk dat ze 7 lesjes heeft gehad). Maar ze is zooo fier!

    @ Els, ik weet nog niet wat ik ga doen. Als ze stopt met de lessen (na 10 of 15 beurten), zijn we wel plan regelmatig te gaan oefenen in Bilzen.
    Al zou ik graag hebben dat ze haar 25m-diploma nog haalt... We zien wel. Wie weet, gaat ze 't nog fijn gaan vinden... haha...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. JIJ BENT ...
    O ZO EEN FLINKE MEID
    BRAVOOOOOOOOO

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Kaat heeft bij haar 6 to 8ste les het ook heel moeilijk gehad.. wou zelfs niet stoppen met huilen.. Maar de juf zei dat ik moest doorbijten. En inderdaad, plots maakte die hare klik en ging ze echt supergraag.
    Als Yane zo verder gaat, zal ze snel haar brevetje hebben :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heb hier heel wat gemist! Een dikke proficiat aan de papa!! En ook een dikke bravo omdat Yane kan zwemmen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Proficiat hoor Yane!
    Met 4 zwemmen is echt heeeeeeeeeeeel flink!
    Zeg dat de zwemjuf het gezegd heeft ;-)
    Zwinge

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super gedaan! En op zo'n jonge leeftijd al!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! Tot gauw...
Groetjes van ons!