Pagina's

maandag 9 augustus 2010

Een dagje oma...

Mijn mama moest vandaag een dagje gaan werken en ik ging naar oma...
Maar het was niet zomaar een dagje oma! Fien, Kaat, Laure en Tibo waren er ook. Ik kon vanmorgen niet snel genoeg bij oma zijn, want ik had Laure en Tibo dan ook al heel lang niet meer gezien...
Al in de voormiddag vertrokken we allemaal (Mémé ging ook nog mee) naar de speeltuin in Munsterbilzen en daar zijn we en ganse dag (!) gebleven.
Ik had zoooo een leuke dag, maar ook vermoeiend. Thuis gekomen heb ik direkt mijn pyjama aangedaan, filmpje gekeken en mijn bedje in zodat ik morgen goed uitgerust ben...
Want morgenvroeg mag ik bij Evelien gaan spelen. Zal gek zijn voor mijn mama, zo een dagje alleen thuis.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Tot gauw...
Groetjes van ons!