Pagina's

zondag 6 juni 2010

Kermis - Bilzen

Vandaag was er kermis in Bilzen. Mijn papa en mama hadden mij hiervan niets verteld (omdat ze onweer voorspelden en de kans bestond dat we niet zouden kunnen gaan).
Dus groot was mijn verbazing toen ik plots rond 16 uur andere kleren moest aan trekken. Maar toen ik wist waarom, was dat no-problem!
De schommeltjes, de vliegertjes, eendjes gevist en suikerspin gegeten.
En het moest net lukken dat Marie en Ilary (mijn twee vriendinnetjes) ook stonden te wachten om in de vliegtuigjes te gaan. Dus zijn we met zijn allen in één vliegtuigje gegaan. Wat een pret!!!



1 opmerking:

  1. Wij waren net te laat in Bilzen om nog naar de kermis te gaan.
    Leuke slingers, Yane!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! Tot gauw...
Groetjes van ons!