Pagina's

dinsdag 1 september 2009

Terug naar school...


Vandaag was het mijn eerste dag in het klasje van juf. Daphne.
Deze morgen kon het niet snel genoeg gaan. Al om kwart over 8 stond ik te popelen om te vertrekken.
Mama en papa brachten mij naar de school, nog snel een kusje en ik vertrok al naar mijn juf. Mijn papa en mama zag ik niet meer staan...
We zijn het schooljaar gestart met een half dagje. Want vanmiddag is tant Sabine mij komen afhalen in de school. Daar heb ik een leuke middag gehad totdat mijn mama gedaan had met werken (Bedankt, tant Sabine!).
Volgens de juf. had ik het goed gedaan op mijn eerste dag terug in school en mijn verhalen waren ook erg positief en ik was erg enthousiast. Ik vind mijn juf zooo lief.
Oef, we zijn het schooljaar dus goed begonnen. Dit schooljaar ga ik ganse dagen gaan. Behalve op maandagnamiddag, dan mag ik met oma bij Mémé gaan eten en hierna nog genieten van een namiddagje mama-time.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Tot gauw...
Groetjes van ons!