Pagina's

donderdag 20 augustus 2009

Sprookjesbos

Vanmorgen erg bewolkt weer en zelfs regen. We vervangen ons geplande zwemdagje maar door een uitstapje naar 'Het Sprookjesbos' in Valkenburg.
(Was uiteindelijk niet nodig geweest, want de zon is er nog doorgekomen en 't was warm, heel erg warm).
Het was een leuke uitstap, maar we hadden er wat meer van verwacht. Het park is een beetje verouderd. Ik heb genoten van de sprookjeswandeling en de waterorgel was erg mooi. Ik heb gereden in een treintje en gevlogen met de olifantjes. Maar weet je wat ik nog heb gedurfd (ik was toch zooo fier op mijzelf)? Ik ben in de grote schommelboot geweest en in de boomstammen.
Daarna nog in de grot geweest en een hapje gaan eten in Valkenburg. Ik koos voor poffertjes. Hmmm...






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Tot gauw...
Groetjes van ons!