Pagina's

vrijdag 31 juli 2009

Kaatje komt logeren...

Gisteren had mama een fantastische verrassing voor mij: Kaatje komt slapen! Toen Kaatje er dan was, heb ik zeker nog drie keren aan mijn mama gevraagd om het wel zeker zo was... Maar ja hoor! Joepie!!!
Rond 21u30 zijn we naar ons beddeke gegaan, dan nog wat babbelen en spelen. Maar toen is mama toch maar even komen zeggen dat we stil moesten zijn...
Flink geslapen, ontbeten, beetje gespeeld en gekleurd en dan met de fietskar naar Bilzen (want mama moest op de bank zijn).


Dan spaghetti gesmikkeld en een siesta-ke gedaan (die hooguit 10 minuten heeft geduurd) met beelden van 'My Litlle Pony'.

Dan zijn we maar richting Gelo getrokken... Gewipt, geschommeld, gesprongen, ijsje gegeten, ... en zelfs van de héle grote glijbaan geweest.




Thuis nog een beetje gespeeld...

Een beetje gek doen? Dat kunnen wij ook...

Ik heb mij super geamuseerd, het was leuk...

1 opmerking:

  1. Hey Yane, het was heel fijn bij jou op vakantie... Ik heb mama wel al alles verteld, ook dat jou mama op de kamer kwam grommelen dat we stillekes moesten zijn:-))
    En ook verteld van de fietskar, en de bank, en de speeltuin, en de spaghetti, ...
    Dankjewel, het was heel fijn!!!
    Kaatje

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! Tot gauw...
Groetjes van ons!