Pagina's

vrijdag 5 juni 2009

Droog 's nachts (2)

We hebben een beetje vertaging opgelopen met uitlaten van de pamper ('s nachts), want ik ben ondertussen nog een nachtje gaan logeren bij oma.
Maar mijn pampertjes zijn allemaal droog gebleven. En nu ben ik aan mijn derde nachtje zonder pamper bezig en ook met succes. En als ik morgenvroeg weer droog ben, mag ik een (klein) cadeautje uitkiezen met mijn mama. Maar ik weet al wat ik ga kiezen hoor... Ik wil van die rode nagellak, zoals Kaatje op haar teennageltjes heeft.

2 opmerkingen:

  1. Amai seg, Yane, dat is wel heel flink hoor!
    Ja, wij waren daarstraks onze nagellak op onze tenen nog aan het vergelijken... Ik vond jou roze teentje anders ook wel mooi hoor!!

    Vele groetjes
    Je buurmeisje en haar mama

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! Tot gauw...
Groetjes van ons!