Pagina's

maandag 15 december 2008

Een leuk weekend...

Het weekend is weer gepasseerd. Maar het was weer leuk.
Ik ben samen met papa gaan zwemmen, met mama heb ik koekjes gebakken, ik heb geverfd, we zijn naar de bibliotheek geweest,... En we zijn ook naar Maastricht gaan shoppen (mama wou nieuwe kleren) en naar Winter Wonderland geweest. Het was goedkoop voor mama en papa, want ik wou deze keer nergens op. Wat ik wel graag wou, was een warme wafel (en die heb ik ook gekregen). Het was er wel erg mooi en ik heb ook het huis van de Kerstman gezien. De Kerstman en zijn Kerstvrouwtje waren net thuis. Jammer dat mama de kodak nie mee had...

En nu is de schoolweek weer begonnen. Nog 4 daagjes... en dan is het vakantie. Het zal leuk worden, want mijn mama heeft ook 2 weken vrij.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Tot gauw...
Groetjes van ons!