Pagina's

woensdag 26 november 2008

Sinterklaas in de school

Vandaag kregen we hoog bezoek in de school, namelijk De Sint en aanhang. Ik kwam thuis met verhalen als: de piet is gevallen, de Sint is moe, de Piet heeft pijn,... Mijn lieve juf. had vandaag al foto's op haar site staan en zo kon mama mijn verhaal ook een beetje volgen.
Ze hebben thuis al goed gemerkt dat we in de klas rond het thema 'Sinterklaas' aan het werken zijn. Sinds deze week zing het liedje 'Sinterklaas kapoentje' helemaal zelf. En ook het liedje van 'Zie ginds komt de stoomboot...' wordt hier uit volle borst gezongen. Mama mag dan niet mee-zingen, want dan word ik boos! Ja, daar kan ik aardig wat van sinds ik naar de school ga. Duwen, trekken, slaan, ... ik heb het ook al allemaal geleerd in de school. In de week hoorden we ook het woordje 'Shit' vallen. De hoek wordt hier goed gebruikt ten huize 'Yane Meylaers'.









1 opmerking:

  1. Amai zeg Yane dat was echt wel de moeite he die Sint met zijn Zwarte Pieten!

    inge

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! Tot gauw...
Groetjes van ons!