Pagina's

dinsdag 21 oktober 2008

Lactose-intolerantie

Vandaag zijn we op controle geweest bij de kinderarts ivm mijn lactose-intolerantie.
Ik doe het dus supergoed, enne ik ben goed bijgekomen (12kg en 88cm).
De kinderarts heeft goede hoop dat de lactose-intolerantie eruit zal groeien met de tijd. Mijn mama en papa mogen eens proberen om heel geleidelijk aan lactoseprodukten aan te bieden. Als ik daar goed op reageer, mogen we dat opbouwen.
En als ik niet goed reageer (laten we hopen van niet), dan moet ik weer op dieet...
De kinderarts heeft ook mijn buikje onderzocht, mijn oortjes nagezien en mijn tandjes gecontroleerd. En weet je wat? Ik heb niets gehuild (de eerste keer)!!! Ik mocht een cadeautje kiezen van de dokter en ik koos een fluitje (waar mijn mama niet zo gelukkig mee is).

1 opmerking:

  1. Goed gedaan Yane!!! En nu maar hopen dat je van dat dieet af bent, hè!
    En seg, als ik misschien de maandag bij je langskom, breng ik mijn blokfluit ook mee, goed? (hihi)
    Dikke groetjes, van Kaatje en haar mama

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! Tot gauw...
Groetjes van ons!