Pagina's

zaterdag 26 juli 2008

Naar zee (1)

Wij zijn 3 dagen naar zee geweest (Oostende). Omdat ze mooi weer voorspelden hebben mijn mama en papa een hotelletje aan zee geboekt. Ik zag het helemaal zitten...
We zijn woensdag morgen vertrokken en we konden vlot tot aan de kust rijden. In de auto heb ik mij voorbeeldig gedragen (niet één keer gezeurd). Woensdag zijn we naar het strand geweest en 's avonds bij de Chinees gaan eten. Hoewel mijn mama en papa een ganse menu hadden besteld, heb ik mij flink gedragen. Ik ben de dag doorgekomen zonder middagdut en lekker lang geslapen tot 9 uur (in een groot bed)!!! Na het onbijt zijn we met een autootje gaan rijden en nog naar het strand geweest. Vandaag heb ik dan toch maar een flinke dut gedaan. Want 's avonds waren we uitgenodigd op een BBQ bij Marc en Sabine (die wonen vlakbij de kust). Daar was een heuse kinderboerderij (vogeltjes, konijnen, schapen, poesjes en kippen). Ik ben opgebleven tot 23uur en weeral lekker lang geslapen 's anderendaags! Onze laatste dag hadden we gepland op naar PLosaland te gaan. Maar dat hadden blijkbaar vele andere mensen gepland, want er stond al fille vanaf de autostrade. We zijn dan maar teruggekeerd (met als smoes dat PLopsa kapot was en gesloten) en we zijn dan maar gaan zwemmen in Sunparks. Namiddag zijn we Nieuwpoort gaan bezoeken. In de vroege avond naar huis vertrokken. Het ging wel niet zo vlot. We hebben 3 uur gereden en waren pas rond 21uur terug thuis. Mijn besluit van die avond: Yane gaat nog een keer op vakantie. Ja, dat zal wel zijn...

1 opmerking:

  1. To the author of this blog,I appreciate your effort in this topic.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! Tot gauw...
Groetjes van ons!