Pagina's

zaterdag 3 mei 2008

Plopsa Coo

Wij hebben vandaag een leuke dag beleefd. Ik ben namelijk samen met tante Katrien, nonke Jochen, Fien, papa en mama naar Plopsa Coo geweest. Het weer was aangenaam en het was ginder helemaal niet druk Dus we hadden een mooie dag uitgekozen. Na ruim anderhalf uur rijden waren we er pas (veel file!!!). Maar daar heb ik niets van geweten, ik was in tukkebolleland. Eerst onze picknick verorberen en there we go... We hebben gespeeld in de speeltuin, op de paardemolen gezeten, op autootjes gereden, geitjes en aapjes gekeken, op konijnen gereden,... En op de koop toe kreeg ik nog een leuke beker als aandenken. Gelukkig verliep de terugweg wat vlotter (want deze keer was ik wakker)!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Tot gauw...
Groetjes van ons!