Pagina's

dinsdag 25 december 2007

Kerstmis

Ik heb mijn tweede Kerst mogen vieren. Vorig jaar was ik ziek en had ik hoge koorts. Toen had ik Kerst in mijn bedje doorgebracht, samen met mijn papa.
Dit jaar was Kerstmis een stuk gezelliger. Op Kerstavond zijn we samen gaan feesten bij tant Fabienne. Het was erg fijn en lekker eten. Ik heb mijn record verbroken: ik ben tot 23 uur opgebleven en dat ging eigenlijk goed!!! Mijn kameraadjes Lauje (Laure) en Bibo (Thibo) waren er ook. Dus mijn avond kon niet meer stuk.
Fien was ziekjes en is bij moeke gaan slapeen. Jammer...
Op Kerstdag heb ik de pakjes mogen open doen bij ons thuis en nadien zijn we gaan racletten bij oma en opa en ook daar: pakjes!!!!!!!!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Tot gauw...
Groetjes van ons!